fredag 6 mars 2009

















På den här stranden kommer jag tillbringa dagarna, Bang Tao Beach

Hej alla rara,

Jag har fått en lättare släng av resfeber!

I eftermiddag går planer till Thailand. Tjohoo!

Jag har svart bälte i packning. Inte på ett possitivt sätt utan jag packar ALLT som kan vara bra att ha. Fastän jag vet att allt finns att köpa på plats.

Bokade resan för ett år sen, och nu är det äntligen dags!!

Det som är extra roligt är att min föräldrar ska med. Ska visa dom några pärlor som vi hittat i Thailand. Ska bli roligt att se min mamma åka Tuk-Tuk *fniss*

Jag kommer inte att kunna hålla mig ifrån bloggvärlden i 2 veckor, utan kommer nog köpa klipp-kort till internet-rummet på hotellet ;)

Om ni ser nån ligga under solstolen är det jag (se f.g. inlägg så fattar ni :)

Lisa : bildbevis kommer !

Må gott alla bloggvänner och på återhörande!


Kram!


Bang Tao Beach

15 kommentarer:

  1. Åh, vad jag är avundsjuk... Hoppas ni får en riktigt trevlig resa. Mycket sol (inte så att du blir röd då..) och god mat!
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. Ha en helt fantastisk resa!
    Vi kommer sakna dina inlägg!
    Härligt att föräldrarna ska med, då kanske ni kan få BF (=barnfritt) nån kväll :)

    Ser framemot "under solstolen" bilden!! Haha!!

    Kramar Jeanette

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Men så underbart att komma iväg i 2veckor, ni åker verkligen på helt rätt årstid, för hur kul är det här hemma i svedala så här års...
    Glöm inte solkrämen bara!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Inte avundsjuk jag inte... ;0)
    Önskar er en skön semester !!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  5. Tjena! Hoppas ni får en riktigt trevlig resa! Ta hand om er mycket!
    Ha njut med semester!

    Mvh Familjen Rubensson

    SvaraRadera
  6. Åhh så härligt! Är inte ett dugg avis! Ehhh...!
    Hoppas ni får det riktigt bra. Kommer sakna dina inlägg..två veckor är lång tid!

    Kram Nea

    SvaraRadera
  7. Hej vad kul att du är med och tävlar hos mig så att jag hittade hit. Här fanns det fina bilder och massa rolig läsning. Återkommer gärna.
    Hoppas att du får en helt underbar semester trip.
    Lycka till både i tävlingen och med semestern.
    Ha det gott Marie;)

    SvaraRadera
  8. Men guuud så skönt!
    Tack snälla Jessika för de gulliga orden hos mig, är så superglad och tacksam idag! = )
    Ha det så jätteskönt!
    Kramisar Anna

    SvaraRadera
  9. Nej, för allt i världen håll dig inte borta i två veckor jag ville ju önska dig en riktigt dunderunderbar resa!

    Kram och kram och kram Lisa

    SvaraRadera
  10. Härligt jessica!
    Hoppas ni får en superhärlig resa.
    Kramiz Åsa

    SvaraRadera
  11. Ojoj, vad härligt!! Satt igår kväll och pratade med grannen som oxå ska åka till Thailand om tre veckor...blir så avis på er :D

    Grattis till vinnaren av sjalen!!

    Ha d gott där i solen!
    Kramar från Hanna

    SvaraRadera
  12. Hejsan,

    Upptäck ett annorlunda Thailand
    http://thailandliving.se

    SvaraRadera
  13. Hej Jessica!
    Du undrade vad för sorts butik jag tänker öppna. En inredningsbutik med lantlig stil så klart! Med mycket vitt, rostigt, robust, spetsar, möbler,smycken, och massor av inredningprylar.
    Ska bli så jätte kul att få starta. Vi öppnar den första juni.

    Men vad härligt att resa till Bang Tao Beach ser helt underbart ut!
    Hoppas verkligen att ni får en lyckad resa.

    Ha det gott i värmen!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  14. Hej!

    Åhh, vad härligt!!
    Hoppas ni får en jätte bra resa med mycket sol och god mat :)

    Ha en jätte bra semester!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  15. Vilken strand... suck.. man blir så avundsjuk... här hemma öser regner ner just nu, i skåneland iallafall. Tänk vad lite värme och sol hade gjort. Nu får minsann sommaren komma hit. Jag hoppas du får mycket solsken på din näsa. KRam Johanna

    SvaraRadera