fredag 21 november 2008

Fredagsmys

Idag har Julias islykta blivit klar, visst blev den fin! Hon har väntat sen i tisdags på att det skulle vara minusgrader så att formen skulle frysa.



Härligt med fredag!!
Vi tog en fredagsfika med kompisarna, och Anna-Maria hade som vanligt bakat nå´t gott. Idag var det Kokos-rulle. Jag ska lägga upp receptet imorgon.



Här är en bild på vårt fika-bord, i matrummet.



På förmiddagen var vi ju och köpte blommor på Partihallarna. Köpte bl.a 96 hyacinter, 18 amaryllis och 20 julstjärnor. Det var dock inte bara till mig, utan skulle delas på 5 stycken.
En liten del av dagens inköp:



Nu kollar vi på Idol och äter godis.

Hoppas ni har en trevlig kväll, vi ses imorgon hoppas jag!

1 kommentar:

  1. Hej
    Vilken blomprakt, jag ser vilka som är mina!
    Nu riktar jag mig till Julia, vilken jättefin islyckta, jag tittar närmare på den när jag kommer.
    Kram från mormor (morfar sover fortfarande).

    SvaraRadera