fredag 8 maj 2009

Detta måste vara årets Talang
















Här hemma har vi fredagsmys med godis och Talang 2009.

Kolla in den här Victor, vilken fantastisk kille, vilken röst!
"Mamma varför gråter du?" frågade Julia.
Jag är ju lättrörd som få, och av denna kille kan man inte bli annat än tårögd. Titta får ni se!




Klicka på den vita pilen i mitten av bilden.
Och pappa om du läser detta : stäng av min bakgrundsmusik först. Det låter bättre då :)...


Go´ kväll på er alla rara!
Ser att det inte går att lämna någon kommentar, undrar varför?

7 kommentarer:

  1. Så vackert, pojken é ju helt fantastisk :-))
    Kraam Lisa

    SvaraRadera
  2. Ja, helt underbart vilken röst och vilken kille!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Ja han var söt som socker den där lilla killen, ett år äldre än min son, man blev ju bara fööör rörd! Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Missade det avsnittet men när jag lyssnar här på din sida så ryser jag. Jisses vilken röst och en så svår låt att sjunga. Hoppas han vinner. Han gick väl vidare?
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  5. Vilket fynd du snubblade över på sopstationen. Ibland har man tur, fniss. Kudden med paislymönster har min kompis köpt i en affär i Bålsta som jag tror heter Tyghuset.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Tyghus 1 var det visst. Googla så ser du karta.

    Maria igen

    SvaraRadera
  7. Vilken fin gammal kakburk, riktigt fynd!

    Kund einte lyssna på pojken, var något fel.

    Kram Anne

    SvaraRadera