söndag 31 maj 2009

Sol till alla mammor!






















Vill bara skicka en hälsning till alla ni fina mammor!
Hoppas ni får en skön söndag, men åtminstonde en liten stund i solstolen :)

Här blir kalas i eftermiddag, så nu måste jag sätta fart.
Visar lite bilder senare i kväll hoppas jag!

Jag la in en ny "header" (heter det så?) i veckan. Älskar bilden från Slettvoll som jag haft förrut, men tyckte det kunde vara kul med nåt somrigt istället.

En bild från vår uteplats, bland syrenbuskar och kaprifol. Här doftar helt fantastiskt!



14 kommentarer:

  1. Oh jag kan känna doften av både syren och kaprifol vilken mysig uteplats ni har.
    Hoppas att du också har hunnit med lite tid i solstolen.
    Kram Marie;)

    SvaraRadera
  2. Stooor kram till dig supermorsan!!

    Jeanette

    SvaraRadera
  3. Goafton!
    Vilken otroligt mysig uteplats ni har... där skulle man ju kunna bo jämt!!
    jo här har vi varit ute hela dagen! Det blev sommar helt plötsligt :-)

    Kram på dig!
    Susanne

    SvaraRadera
  4. Så somriga bilder... Ha de gott
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  5. Headern är jättefin....Eller säger man banner? Hihi vad förvirrad man blir. En av våra datatekniker sa banner. Här har jag inte gjort många knop idag. Härliga bilder och väldigt kul att du vill tävla hos mig.
    Ha det gott....

    Kram Anne

    SvaraRadera
  6. Kanonfin Header du har gjort, me like!! Er uteplats är sååå fin också, Kramis Sofia

    SvaraRadera
  7. Jättefin header! Tack för att du lämnar så goa kommentarer hos mig!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Hej svejs! Vad bra smak du har...Fniss! Jättefint har du på din uteplats! Ha en fortsatt bra vecka! Kram Therese

    SvaraRadera
  9. Vilka grymt somriga bilder Jessica!
    Hoppas att du mår finfint.

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  10. Hej! Så kul att du tittade in till mig!!!!
    Din header är jättefin, gillar färgerna..mysig & välkomnande bild.

    Ses igen, kram åsa

    SvaraRadera
  11. Vad mysigt det ser ut.
    Gillar din header :-)


    Kram Johanna

    SvaraRadera
  12. Det ser väldigt mysigt ut på bilderna! Kan tänka mig att det luktar väldigt gott där!

    Kram Nea

    SvaraRadera
  13. Hejsan!
    Vilka härliga bilder. =)

    Kram
    Jessica

    SvaraRadera