onsdag 3 december 2008

Julklappstips









Tänkte ge er ett perfekt julklappstips - en personlig almanacka !
Kolla in deras fina hemsida, där det finns en "demo" som visar hur snygg den blir. Man kan antingen beställa almanackan eller köpa ett presentkort!

Kan verkligen rekommenderas! Jag har en almanacka därifrån i år och den är superbra! Har beställt en ny för 2009! Det svåraste är att välja vilken av alla snygga färger man ska ha på framsidan!

Igår kväll hade vi 5 barn hemma. Julia och Victor hade varsin kompis med sig hem, och sen kom Gabriel 2år, som vi skulle "barnvakta" ett par timmar.
Jisses vilken fart det blev i huset. Och vad en liten 2 åring är klåfingrig :)
Våra barn är ju inte stora, men det är en väldans skillnad mellan en 5åring och en
2åring...
Kul var det, och lite motion fick vi efter att ha gått efter Gabriel i trappan minst 14 gånger. Han är verkligen gullig, så honom tar vi gärna hand om fler gånger!

Hade tänkt att glasera/dekorera pepparkakor igår, men det gör man inte tillsammans med 5 barn! Får bli en annan kväll...

Såg att min nedräknare inför jul inte fungerar längre, gick in på ett par andra bloggar och de är också borta! Vad har hänt ??

Hej med er, ha en bra onsdag!

6 kommentarer:

  1. Jag förstår att du inte glaserade några pepparkakor i går med så mycket barn hemma!!!
    Har själv en 2 åring här hemma och de är verkligen klåfingriga, nu är hon torr och det blir ett fasligt springande på pottan hela tiden....
    Trappen har vi grind till, som vi glömmer att stänga ibland....
    Ha en bra onsdag du med!
    Stor kram Anna

    SvaraRadera
  2. Jag har också en sån nu:) Den börjar gälla den 22/12, så jag kan suga på karamellen ett tag till innan den används på allvar:)
    Brun med ljusrosa text blev det tillslut:) Supersnygg!

    Susanne

    SvaraRadera
  3. åå, dom där har jag spanat på länge... dom ser så fina ut!! Jag måste kika lite mer. Tack för tipset!

    Haha, ja, vår minste fyller snart tre så jag förstår vad du menar... men härliga är dom!!
    Stor kram!
    Susanne

    SvaraRadera
  4. Satt o funderade på just de almanackorna idag. De är så snygga!Det är min kompis svåger som gör dom.
    Själv gör jag allt med 5 barn hemma hihi! Men det är en annan sak när det är ens egna..
    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  5. tack för tipset! skulle ja verkligen behöva en :)


    Ska gå in å kolla nu!

    KRAM

    SvaraRadera
  6. hej igen!

    tack för din goa kommentar! blir jätteglad!

    kudden som du blev kär i är köpt i en butik som heter INNE i grannstaden. Men den kommer från Sia så kolla på deras hemsida! ska nog köpa en till :)
    ha en fortsatt skön kväll!
    Kram

    SvaraRadera