tisdag 30 december 2008

Gott Nytt År till er alla!






Primula är en av mina absoluta favoritblommor.
Så här efter jul känns de så fräscha tycker jag. Älskar att blanda olika färger.

Hade börjat ledsna på julpyntet lagom till julafton. Är nog lite tokig.
Igår var jag och Julia på Plantagen och köpte lite Primula, små Murgröna och Tulpaner.
Där har ni mina favoritblommor, lägg till Gerbera också!
På Plantagen hade de fått in doftljus som luktade supergott, synd att man inte kan skicka med doften så här på nätet :) Köpte vita som doftade "fresh linen" ; nytvättade kläder!

Här hemma har hela familjen jullov, vi sover länge, äter gott och spelar en massa spel. Mysigt!
Ikväll har vi spelat Wii - Guitar Hero. Jag lekte Bon Jovi och spelade "Livin´ on a prayer" *fniss* Såå kul, men svårare än det ser ut.
Måste nog börja motionera på något annat sätt, än bara med Wii :)

Hoppas ni alla får en skön/mysig/trevlig/rolig/toppen Nyårsafton!

I nästa inlägg kommer det en tävling för alla piffiga mammor!

Kram

8 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Önskar dig ett Gott Nytt År 2009 med massor av glädje!!!!

    MiaMaria

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år!

    Vad härligt med lite frächa vårblommor!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Fint fint fint :)

    Gott Nytt År!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  4. Gott Nytt År!

    Vad mycket fint du visar!!!

    Gillar din dukning på julen med pepparkakorna :-)

    Ha det gott!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. hejhej! gott nytt år till er med, hoppas erat år blir mysigt och fullt med upplevelser! visst är det svårt att se glädjen i vardagen ibland, men man ska vara glad att man får vara med och vara frisk (nu låer jag som min mamma, *ler*).

    fina blommor.. mina favoriter är enkelbladig murgröna, plättar i luften och hjärtan på tråd.

    igår på nyårsaftonen så hade vi singstarmarathon, första gången jag körde.. skitkul.. så nu har jag önskat mig det i födelsedagspresent!

    ha en underbar nyårsdag :)

    stor kram sara

    SvaraRadera
  6. Hej Jessica
    ETT GOTT NYTT ÅR till dig och familjen. Tack för en jättemysig nyårsafton med god mat, som vanligt, och mycket spel.
    Vi följer din 2009 års blogg med spänning, för man vet ju aldrig vad du kan hittar på.
    KRAAAM

    SvaraRadera
  7. Gott Nytt År på dig!
    Plantagen lät kul, vill ha in lite vårinspirerat i huset nu.
    Du får verkligen till dina grupper jättefint.
    Får ha dina bilder uppe när jag skriver inköpslistan till Plantagen.. ;)
    Jag behöver oxå lite motion inför beach 2009 *fniss*
    Kram Jeanette

    SvaraRadera