måndag 1 december 2008

Sunes Jul, avsnitt 1



















Idag är det dags för Sune´s Jul igen. Vi tänkte titta på ett avsnitt varje dag fram till Jul.
Här har ni avsnitt 1. CLaes Malmberg är helt underbar som fotograf!



Här i Stockholm har det varit riktigt höstrusk idag. Grått och regnigt, det känns som det inte blev riktigt ljust idag. Tur att ljusstakar, stjärnor och ljusslingor lyser upp och myser till det lite.

Hoppas ni får en skön kväll!

Ser att det inte går att lämna någon kommentar till det här inlägget. Nån som har någon idé om varför det blir så? Ni får gärna lämna en kommentar i f.g. inlägg istället!

Kram

4 kommentarer:

  1. Provar att lägga ett inlägg i alla fall!

    Jag ÄLSKAR verkligen Sunes Jul men har svårt att klara av att se ett avsnitt om dagen! ;O)

    Jag har bloggat om Hollie Hobby och den andra konsnärinnan Sarah Kay i ett tidigare inlägg på min blogg! Jag hade en större trasdocka som var Hollie Hobby men hon blev tyvärr ritad och kladdad på! =O( Men visst är det mysigt med nostalgi! Jag hade också en stor Mon Ami! Kramis!

    SvaraRadera
  2. Vad julfint du har det!
    Jag gillar också Sune. pappan o Håkan är nästan roligast!
    Kul att ha hittat din blogg! Ses sbart igen!
    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Vilken underbar gris och adventskalender i förra inlägget....

    Vad härligt att se på Sune, han är ju för underbar....

    HA´en bra tisdag!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Vad roligt med en ny bloggtjej! j
    Jag hoppas du kommer att få lika mycket glädje av din blogg som jag fått av min! Det är verkligenså roligt, och alla är jättegoa!

    Det ser så mysigt ut hos er! Nu ska jag kika lite mer.

    Välkommen till bloggeland! Du är varmt välkommen tillbaka till mig, och jag kommer snart tillbaka till dig!

    Varmaste kramarna
    Karin

    SvaraRadera